Nemmere og billigere
Meeting Butler er vores concierge-service: Du fortæller os blot hvad du er på udkig efter og så indhenter vi 3-4 gode tilbud, som vi leverer til dig - direkte i din mailboks:
- Fuldstændig tilpasset dine behov og ønsker
- Vi kvalitetschecker tilbuddene, så det hele er med
- Hvis ønsket, forhandler vi gerne på dine vegne
Du behøver dig ikke foretage dig noget mens vi arbejder med dine tilbud, men selvfølgelig kan du følge med online hele vejen - vi sender dig straks et link til en web-side, hvor du kan følge med hele vejen.
Vi har værktøjet, erfaringen og fremfor alt datagrundlaget for at skaffe dig de rigtige tilbud. Vi véd godt hvornår et tilbud kan forhandles og hvornår det ikke kan - og vi véd, at både du, vi og dine leverandører skal kunne se hinanden i øjnene igen, så det skal ende med en fornuftig løsning. Hver gang.
Måske skal du arrangere et møde i et område af landet, du ikke kender? Måske har du rygende travlt? Måske er mødets indhold vigtigere at arbejde med lige nu? Uanset hvad, så kan du regne med at du har et par ekstra hænder med Meeting Butler.
Udover tid, sparer du sandsynligvis også en bunke penge
Vores udgangspunkt er aftalerne med dine leverandører. Nogle gange kan man forhandle sig til en lidt bedre pris på dagen - andre gange går det ikke. I den tid, Meeting Butler har eksisteret, har vores kunder fået reduceret deres omkostninger til møder med ca. 7% når de har brugt Meeting Butler.
Det er beskrevet i en case - og den kan du hente lige her: Hent case.